Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 22. mai 2009

Dagens antrekk:

Dette ble da dagens antrekk; veldig enkelt, men de svarte lakk ballerinaene som jeg brukte til gjorde susen! :) Var på en aldri så liten shopping runde med ei venninne av meg i dag, og etterpå dro vi på en utrolig koselig kafe og spiste middag; kyllingburger med poteter til. Nam! Kjempegodt! :) Kjøpte meg en kjempesøt korallfarget minikjole og et stilig armbånd på Gina Tricot, og i tilegg fant jeg meg et fint armbånd i turkisfarger på H&M. Bilder kommer senere! :)
Nå skal jeg og samboern min se film; Slumdog millionaire. :)

2 kommentarer:

  1. Hallo søta=)

    Må bli flere turer på shopping altså=) Har forresten laget meg en blogg, en udefinert en sådan.. http://saraw.bloggnorge.com/

    :)

    SvarSlett
  2. Heia Sweetie! :) Ja, det må bli mange flere shoppingturer på oss!! :D Kult at du også har laget deg en blogg, skal gå å se nå! Spennende! :)

    SvarSlett