Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 27. april 2009

Så er det atter ei ny uke, og jeg starter som vanlig dagen min forran her. :) Ble ALT for sent i natt, så er litt slapp her jeg sitter.. Begynte å skrive i moteboka mi igjen, og der ble jeg sittende.. Må levere inn de bøkene som jeg har lånt fra biblioteket snart, har som vanlig hatt de for lenge, så jeg var nesten nødt til å ta tak i det i går, hvis jeg skulle få gjort det.. Kan ikke si at jeg egentlig var i form til det, var jo kjempeslapp etter lørdagen, men jeg skrev faktisk ca. 12 sider i går. Fornøyd med den! :) Det ble altså så vi for ut en tur på lørdagen, men det ble ikke 3- Lions, men Lille London på oss. Var så innmari med kø på 3- Lions så vi ga bare opp å komme inn der, men det var kjempebra liv på Lille London, så jeg hadde det kjempe skøy uansett! Bra musikk og masse folk! :) Vi delte ei flaske rødvin her hjemme først, og sang og spilte litt gitar.. Kjempe koselig! :) Dro hjem etterpå; samboern min gikk høvelig rett i seng, mens jeg ble sittende ganske lenge oppe. Lagde meg pomefrites og tok også en fotoshoot midt på natta.. Haha! :) Sov lenge på søndagsmårran, sto vel ikke opp før kl 13.00 ca.. Men det var godt, trengte det etter å ha vært ute, og etter å ha vært oppe så lenge! :) Samboern min gikk ut en tur da jeg sto opp, han sto opp mye tidligere enn meg. Er vanlig her det.. Jeg er B-menneske, han er A- menneske. :) Jeg satt en del timer forran dataen og bare sosa.. Men vi gikk en tur i lag sånn i 5 tia. Var godt med en tur ut, fint vær var det også! :) Vi spiste taco til middag, finnes ikke noe bedre dagen derpå altså! Syns det er godt uansett liksom, men spesielt godt dagen derpå! :) Ellers skrev jeg somsagt endelig mer i boka mi. Sånn, det var ei aldri så lita oppsummering av helga mi.. Har vært ei fin helg dette også! :) Dere får ha en fin dag folkens. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar