Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 22. april 2009

Har vært en innmari kjedelig dag dette, jeg har for det meste bare sittet inne forran dataen.. Var en rask tur på Cubus for å se om de hadde noe spennende på vennesalget sitt, men var ikke så mye å skryte av der, nei. :/ Hm, jeg trenger virkelig å fornye garderoben min litt nå, merker jeg. Har stortsett klart meg med det jeg har hatt fram til nå; bare kjøpt et par nye skjerf nå og da, og litt anna småstash, men nå må det virkelig forandringer til i klesskapet mitt, kjenner jeg. Blir jo deppa når jeg ser inn i det! :/ Har leita fram noen av vår/ sommer klærne mine, men det meste av det er stortsett bare vanlige sommer topper som jeg uansett ikke kan begynne å bruke riktig ennå.. Er det noe jeg virkelig har mye av så må det være vanlige topper. Jeg savner virkelig tia da jeg jobba på B- Young og hele tiden hadde masse nytt! Sukk! :/ Det var tider det!! Jeg er ikke noe videre glad i å gå å kikke i butikker alene, syns fort det kan bli innmari kjedelig.. Er alt for selskapsyk! :) Men nå er det ikke noe bønn lengre, ut på shopping må jeg!! Så en kjempe herlig lang, kortarma strikka genser på Ginatricot`s nettside som jeg virkelig kunne tenkt meg å prøve. Håper de har den i en av butikkene her også og at den er fin på! Tror den kunne vært skikkelig fin til en mørk tights. :) Må vel få tadd ei skikkelig opprydding i klesskapet mitt snart, men kan ikke si at jeg gleder meg til å gå i gang med det akkurat.. Jeg har så innmari mye der.. Mye, som jeg akkurat nå føler begynner å bli temmelig ubrukelig.. :/ Har foresten også planer om å selge en del gamle klær, satser på at jeg kan få tjent meg noen hundrelapper på dem.. :) Har egentlig hatt de planene ganske lenge nå, men det har liksom aldri blitt noe av.. Får vel se til å komme i gang med det også snart! :) "Imårra, imårra, men ikke i dag".. Et ordtak som passer ganske bra på meg for tiden.. Desverre, men jeg blir bare så sinnsykt uopplagt av å gå bare hjemme. :/ Så derfor håper jeg virkelig at jeg hører i fra den jobben som jeg har søkt på snart, og at de vil ha meg inn til intervju!! Nei, nå skal jeg ta kvelden her, og gjøre nok et forsøk på å komme meg litt tidligere i seng! Natta folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar