Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 29. april 2009

Denne uka har seriøst startet dårlig.. Er bare så sinnsykt LEI av å gå hjemme nå.. I går holdt jeg seriøst på å gå på veggene her!! :( Nok en grunn til at det blir bra å flytte; da har jeg i hvertfall litt flere vegger å gå på om ikke anna.. Ikke har jeg hørt noe fra Moods of Norway heller.. Blir vel sikkert ikke noe intervju på meg der! :( Men er innmari spent på resultatet når det gjelder den 80 prosenten som jeg søkte på.. Herregud som jeg håper at jeg får den jobben! Skulle få vite det i slutten av denne uka, så nå nærmer det seg med stormskritt her.. Det er vel bare å være forberedt på det værste så blir skuffelsen litt mindre hvis jeg ikke får den.. Blir ganske avgjørende for meg dette.. Hvis jeg ikke får noen av disse jobbene så vet jeg rett og slett snart ikke hva jeg skal gjøre.. Kan jo ikke bare gå hjemme sånn heller! Blir fullstendig sprø av det rett og slett! :/ Skal i møte med Nav imårra og da tenkte jeg at jeg rett og slett skal foreslå for dem at jeg kan jobbe på en klesbutikk igjennom de, hvis jeg ikke får noen av jobbene jeg har søkt på.. Jeg vet snart ikke nå anna råd jeg altså.. Blir jo deprimert av å bare gå hjemme på denne måten! :( Får heldigvis litt å styre med når vi begynner med flyttingen om ikke anna.. Samboern min skrev under på kontrakten i dag, så nå er den endelig vår på papiret også. :) Ser foresten fram til helga for da kommer et vennepar av oss som bor nordpå, til byen. Er visst snakk om at vi muligens skal møtes både på formiddagen og kvelden på lørdag, så det blir bra! :) Får kanskje satse på en ny fest her.. :) Ellers har forsåvidt denne dagen vært litt bedre, vi tok middagen ute på plattingen på Solsiden i dag siden været var så utrolig bra! Kjempe hærlig å være ute i sooola! Den gjør virkelig noe med humøret.. :) Men det skal nok litt mer enn sol til for at jeg skal bli virkelig glad akkurat nå.. :/ Tja, er vel ikke så mye mer å si.. Dere får ha en fin kveld folkens! :) JO! Det er foresten en ting; hadde vært så utrolig koselig om dere som er her og snoker på sia mi kunne lagt igjen et lite spor etter dere!! Jeg blir jo så innmari nyskjerrig på hvem dere egentlig er, og hva dere egentlig syns om bloggen min og bildene/ artiklene jeg legger ut her.. :)

1 kommentar: