Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 26. april 2009

Gårsdagens antrekk!

T- skjorte fra Gina Tricot, gammelt perlesmykke fra B- Young, skjørt og armbånd fra H&M og strømpebukse fra Pierre Robert. Brukte svarte snøre skoletter til dette antrekket.

1 kommentar:

  1. Thank you for your comment! :) It`s nice to hear that you like my blog! :) I`m very new in blogging you see, so it`s very nice with some fedbacks! :)
    Have you been uploading something from my blog to yours?? I don`t quite understand what you mean by saying that you have upload something about the works..

    Happy day for you as well!! :)

    SvarSlett