Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 18. mars 2009

Tirsdag = tv- dag! :)

Så er denne dagen over også, uten at jeg har fådd gjort noe særlig annet enn å sitte forran datamaskin.. Satt jaggu her fem timer i strekk fra jeg sto opp.. Det skulle ikke vært lov, var jo helt skjeiv i øynene mine da jeg endelig kom meg bort herfra. Har egentlig bestemt meg for at jeg bare får sitte her maks to timer fra mårran av, sånn at jeg kan komme i gang med andre ting som burde gjøres her.. Men formen er fortsatt ikke noe bedre, og siden jeg alikevel bare går inne om dagene pga. det så har det liksom sklidd litt ut.. Blir lett sånn. :/ Internet er skumle greier.. Et klikk og man er hekta.. :) Måtte selvfølgelig inn på Kvinneguiden.no i dag også, og der ble jeg værende.. :) Tirsdag er foresten den o- store tv- dagen min, da er det tv 2 som gjelder; Frustrerte fruer og hele sulamitten! Fy for en genial serie det er!! Gleder meg bestandig like mye til hver nye episode. :) All about Brian var også utrolig bra da, savner den noe sinnsykt! Håper seriøst at det kommer en sesong til! Da blir jeg rett og slett jublende glad! :) Nei, nå er klokka snart kvart på ett så nå burde jeg nok seriøst begynne å tenke på senga mi.. Om ikke anna slå av dataen i hvertfall sånn at jeg kan gjøre meg klar til å begynne å tenke på den.. Blir jo ikke det av å sitte her! :) Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar