Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 26. mars 2009

Så er jaggu onsdagen også over, pussig at tia kan gå så innmari fort selv om man bare går hjemme.. Det er jo snart helg igjen! Og apropos det: Ååå, som jeg gruer meg til fredagen! Skal være så utrolig lykkelig når den undersøkelsen er over altså!! Har ikke skjedd noe særlig spennende i dag akkurat, var ute en rask tur i ni tida for å levere ei bukse som jeg fant ut at jeg ikke ville ha alikevel, og bortsett fra det har jeg bare vært inne. Kjedelige greier altså, men sliter litt med å komme meg ut alene om dagene, er jo så selskapssyk. :/ Trives best når jeg har noen i lag med meg. Syns dessuten at det er kjempe kjedelig å gå alene i butikker, mye artigere når man er flere. Huff altså, for et liv... :/ Ser seriøst fram til å komme meg i jobb igjen altså.. Men når blir det egentlig!? Har jo ikke hørt et knyst i fra noen av de jeg var å søkte hos.. :( Jæ*la finanskrise!! :( Lærte meg i hvertfall noe nytt i dag; hvordan jeg setter sammen mine egne antrekk på paint. Jeg blir jo bare en kløpper på datamaskin etterhvert hvis dette fortsetter.. :P Hadde sikkert vært mye bedre å gjøre det på photoshop, men jeg kan ikke noe med det programmet. Må kanskje prøve å lære meg litt med det å en dag.. :) Ellers har jeg skrevet litt i en såkalt refleksjonsbok som jeg har laget meg og satt meg opp tre mål framover; det ene er dette med å komme meg tidligere i seng, og kl. er 00.45 så nå skal jeg avslutte her. Kjenner at jeg er kjempetrøtt nå, og det pleier jeg egentlig å bli på denne tiden også.. Så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg på død og liv MÅ sitte oppe da..? Men skal i hvertfall prøve å snu på det fra og med i dag av, så natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar