Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 27. mars 2009

Så er det snart fredag! Skrekk! :( Skal være så innmari gla når undersøkelsen er ferdig altså! Har tenkt masse på det i dag, å herregud som jeg gruer meg! :( Jaja, får bare håpe at det går veldig, veldig fort!! Kom meg foresten ut i sola en tur i dag, det var skikkelig herlig altså. Blir bestandig i så godt humør når været er så fint. Nå vil jeg bare at april skal gå veldig fort sånn at det blir mai og mye varmere. :) Ååå, som jeg lengter etter våren og sommeren nå! Skal bli så utrolig digg å slippe å kle på seg et lass med klær for hver gang en skal ut altså!! Sommeren er definitivt den beste årstida! :) Var innom Datavarehuset for å høre om de kunne hjelpe meg med datamaskinen min som jo er blitt død, men nei.. Jeg har visst ikke sånn cd som jeg må ha for at de skal kunne hjelpe meg. Ringte foresten stefaren min i kveld for å høre om han kanskje kunne klare å hjelpe meg med den, og han prøvde virkelig; men nei den var fortsatt like død.. Så må tydeligvis klare meg uten den helt fram til påska, da tar jeg den med hjem og gir det et nytt forsøk.. Det har egentlig gått ganske greit uten den fram til nå, siden jeg bare har lånt samboern min sin når han ikke trenger den, men nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner å savne min egen data. SUKK altså! :( Håper seriøst at stefaren min får til å fikse den i påska og at jeg ikke mister det som jeg har på hardisken min, det vil i så tilfelle være fullstendig krise!! Alle de bildene som jeg har der, og all musikken min! Nei, det får bare ikke lov til å skje! Da legger jeg meg seriøst ned å storgriner!! :/ Gikk også innom Olavskvartalet i dag, hadde egentlig bare tenkt å høre om noen av frisørsalongene der hadde ledig time til å klippe luggen min, men endte selvfølgelig opp med å gå å kikke på både B- Young og Risøe. De hadde mye fint, spesielt B- Young. Kjøpte et smykke som jeg har siklet på ganske lenge nå, og en søt topp fra Floyd som faktisk var nedsatt fra 699 kr. til bare 99! Lykke! Masse penger spart! Tihii! :P Ellers møtte jeg faktisk på fem kjenninger i dag når jeg var ute, så det var kjempe koselig! :) Dette har vært en fin dag! Mårradagen derimot, HUFF sier jeg bare! :( :( Kl. har visst rukket å bli ti over ett nå så nå skal jeg se om jeg ikke finner senga snart.. Må foresten møte fastende til undersøkelsen, det gruer jeg meg også til.. Jeg som er det største matvraket som går i to sko.. Ikke sånn som i at jeg spiser så innmari mye når jeg først spiser, men heller sånn som i at jeg stortsett spiser hele tiden.. Har temmelig ustabilt blodsukker kan man si.. Får bare håpe at jeg er sånn noenlunde med i verden i mårra.. Og at jeg kan spise så fort den undersøkelsen er over! :) Nei, der var kl. blitt 01.15 så nå er det altså natt her! Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar