Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 23. mars 2009

Så er denne helga også over.. Har vært en skikkelig sløv dag i dag. Dagen derpå blir fort det her i huset. :) Jeg og samboern min har sett på tv og kost oss med fajitas! Det var kjempe godt, vi får aldri nok av "taco" rett og slett! :) Hadde det foresten helt KONGE på lørdagen!! :) Det ble bare meg og venninna mi, men steike så artig vi hadde det! Vi koste oss med vin, grønnsaker, potetgull og dip. Og etterhvert gikk vi også bananas med kameraet.. Vi tok faktisk drøssevis med bilder av oss, i all verdens av positurer.. Prøvde oss bla. både på å se sint, overlegen, sexy og dopa ut.. Haha! Ble mange morsomme bilder av det, ja.. Som ligger ute på Facebook nå.. :D Det meste av bilder ender visst opp der for tiden.. :) Lenge siden jeg har hatt det SÅ artig! :D Kl. er selvfølgelig nok en gang blitt over to, så blir visst sein kveld på meg i dag å.. Jaja, får prøve å snu det fra i mårra av da.. Ny uke; nye muligheter, heter det jo.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar