Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 19. mars 2009

Oi, så mye kl. er blitt.. Den er faktisk over to nå. Må alikevel skrive et lite innlegg i dag også, sånn bare for å ha det gjort.. :) Har jo i grunn fådd gjort masse her inne på sia mi i dag. Den begynner faktisk endelig å bli slik som jeg vil ha den, og det beste av alt er at jeg så og si har fikset alt på egenhånd. :) I går satt jeg å klødde meg i hodet og lurte på hvordan!? I dag hadde jeg plutselig nesten alle svarene! Genialt! :) Fikk litt hjelp fra ei venninne til linkene mine da, men bilder og slikt har jeg klart selv. Er umakelig stolt av meg selv. Har jo gått fra å ikke være noe flink teknisk, til å faktisk kunne noe. Herlig dag! :) Tok foresten en aldri så liten photoshoot her hjemme i dag, ble så innmari inspirert av bildene jeg la ut og alle motebladene jeg har lest i det siste, og trengte å få ut litt kreativitet.. :) Håper seriøst at det dukker opp ei bra stilling på en klesbutikk snart altså!! Nei, nå er kl. faktisk kvart over to.. #¤%##&# Så nu burde jeg seriøst finne senga snart!! Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar