Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 24. mars 2009

I dag har jeg gjort fint lite, herregud for en kjedelig dag! :( Har bare vært hjemme og for det meste sottet forran dataen.. Er fortsatt ikke bra, men muligens litt bedre.. Håper virkelig at jeg er på bedringens vei nå altså!! SÅ lei av å være i dårlig form! Skal jo å få sjekka spiserøret mitt på fredagen, mistenker at jeg har en betennelse eller noe.. Lurer egentlig på om det er derfor jeg har hatt vondt i halsen sia jul..? Håper faktisk at de finner noe, men ikke noe som er alvorlig, eller som jeg må opereres for!! Lurer foresten på om det vil bli eklere å ta den undersøkelsen når jeg er så sår i halsen.. Ser for meg at det fort kan bli det, så tror jeg må ringe dem å høre i mårra.. Har jo også hatt sinnsykt mye slim i halsen den siste uka, skikkelig ekkelt! Og så har jeg i tilegg vært skikkelig snørrete.. Kjipe greier altså! :( Har liksom fort å spronget mellom dataen og badet heile uka for å få ut begge delene.. Blæh! :( Lurer på om slimet også kan komme av den evt. betennelsen.. Ikke godt å si, men får forhåpentligvis svar på fredagen. Gruer meg noe sinnsykt, liker ikke sykehus. I mårra skal jeg møte ei venninne fra faddergruppa jeg var på da jeg skulle begynne på interiør design.. Blir koselig! :) Så mårradagen blir nok litt mer begivenhetsfylt. :) Nå skal jeg kose meg litt med det nye Henne bladet som jeg har kjøpt meg, og så skal jeg krype til køys. Kl. er faktisk bare 5 minutter over ett, så i dag er jeg flink. :) Og det skal jeg virkelig prøve å fortsette å være resten av uken å.... Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar