Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 28. mars 2009

Da er fredagen over og undersøkelsen endelig unnagjort! Var skikkelig ekkelt, absolutt ikke behagelig å ha en lang slange langt ned i halsen! :( Heldigvis tok det maks 10 minutter!! Vet noen som opplevde at samme undersøkelsen tok så mye som 45 minutter.. Og i og med at jeg fikk høre dette før undersøkelsen, så ble jeg ekstra nervøs pga. det, men slapp heldigvis unna med 10 minutter jeg da! :) Er visst noe sånt som er vanlig. Ellers kom jeg meg en liten tur ut i sola i dag også, møtte ei venninne av meg på Solsiden og vi satte oss ute i solsteiken med kaffe og kakao. Godt og koselig var det! :) Gikk på butikken og handla etterpå, og lagde polarbrødpizza når jeg kom hjem. Enkelt og godt! :) Ble foresten skikkelig kreativ her jeg satt med dataen i kvell så har lagd en del nye motecollage i dag! Utrolig skøy å lage sånne syns jeg. Er jo nærmest blitt litt hekta! Hehe! :) Ble jo inspirert av ei anna jente inne på et forum på Kvinneguiden.no til å lage sånne, så er henne dypt takknemlig! :) Når jeg ser på de jeg har satt i sammen så får jeg skikkelig lyst til å dra på shopping altså.. Ikke så rart kanskje siden jeg jo setter i sammen ting som jeg selv liker. :) Må seriøst ut på skikkelig shopping en dag.. Lenge siden sist nå! :/ Fant foresten ut at den toppen jeg kjøpte på B- Young ble litt i videste laget til meg i dag.. Håper jeg får byttet den i noe annet som jeg har mer lyst på. :) Nei, nå skal jeg ta kvelden, har vært en ganske så lang dag dette. Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar