Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 15. mars 2009

Dongevis med vafler til frokost... :)

Ble sein frokost i dag med vafler, stekte en hel sånn økonomipose til meg og samboern min. Koselig start på dagen, men ble kanskje litt i meste laget.. Satser på en vanlig pose neste gang! :) Kom meg visst ikke ut i sola i dag heller, siden den selvfølgelig forsvant i det jeg var ferdig med å steke dem. Det tok sannelig sin tid.. :) I går kveld lagde vi hjemmelaga pizza, og så først Det store korslaget og så Madagaskar 2. Liker sånne syngeprogrammer, blir vel populært med kor igjen nå, tenker jeg.. :) Kanskje man skulle begynne i et selv, er jo veldig glad i å synge.. :) Madagaskar 2 var bra, men langt i fra så bra som den første! Den ble litt i tammeste laget syns jeg, med tanke på hvor morsom den første var. Møtte foresten på en tidligere fastkunde fra tiden da jeg jobbet på Rema 1000, i går da vi var å handlet. Utrolig koselig at han husket meg ennå, siden det i hvertfall må være minst 6 år siden jeg jobbet der.. Han lyste opp dagen min ved å gi meg noen komplimenter. :) Det skal ofte ikke så mye mer til.. Syns helt klart at vi mennesker kan bli flinkere med sånne ting. Det koster jo så lite å glede en annen person ved å si noe fint til den. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar